• tryb

     silnik bldc i być może sygnał zwrotny nie jest taki sam jak w lg. Zmierz co masz na wyjściu wskazanym przeze mnie miejscu. Z wróć uwagę gdzie jest plus a gdzie minus. Jak możesz to daj zdjęcia wyjścia na silnik. Jako ciekawostkę to powiem że u siebie właśnie podłączam carriera xps38 100 jest to bliźniak twojej Toshiby tylko o większej mocy. Ja mam płytę jed. wew. od kasety gdzie silnik to zwykły klatkowiec. Bez sygnału zwrotnego.Silnik wygląda na indukcyjny z kondensatorem i regulatorem "triakowym" na płycie JW. Ze schematu nie wynika co jest podłączone do trzech "dodatkowych kabli silnika. Może to być prądniczka tacho, ale nie musi. Podobne zadanie spełniłby enkoder lub impulsator z Hallem. Najlepiej podłączyć miernik wskazówkowy lub multimetr z " linijką" i powoli obracać wałem silnika w obie strony. Jak " wyczujemy" generację napięcia to pewnie prądniczka. Jak nie, trochę trudniej. Trzeba mierzyć napięcia przy dziającym układzie. urządzenie dopiero jest w drodze do mnie ale chciałem wcześniej zapoznać się ze wszystkimi dostępnymi instrukcjami DTR. Chyba faktycznie Zacznę od pomiarów na sucho, przy wyłączonym urządzeniu Sprawdze czy występują jakieś napięcia na trzech dodatkowych przewodach idących od wentylatora.  życzę powodzenia przy uruchomieniu urządzenia, Przy okazji bardzo chętnie dowiem się jakie uzyskałeś parametry na wyjściu wody i Przy jakim przepływie oraz jaki wymiennik freon woda zastosowałeś Dzieki za ruch w temacie, zestaw chyba przjdzie w tym tygodniu i dam znać. Mam jed. Wew. Typu flexi i niestety tylko z pilotem bezprzewodowym. Jest tam komunikacja zwrotna, czytałem service manuale do innych jed. Wew tego systemu i jako diag. Went. Jed. Wew. Jest zalecany pomiar napięcia 0-5v na pinach "dodatykowych" przy obrotach biernych ręką. Co się okazało. System oczywiście wyrzuca błąd brak obrotów went. j. wew. Za informację zwrotną odpowiada oczywiście mała wtyczka BRW-GRY-YEL (Link) 

    i teraz tak: 

    -urządzenie w trybie STB silnik nie kręci się: 

    BRW-YEL: +15V dc 

    BRW-GREY: +8V lub 0V w zależności w jakim położeniu zatrzyma się wirnik. W czasie kręcenia ręką na zmianę +8V i 0V, przy szybkim kręceniu miernik pokazuje stabilne +4V 

    -urządzenie w trybie FAN: 

    BRW-YEL: +15V dc 

    BRW-GREY: stabilne +4V 

    Przy ustawieniu miernika na prąd zmienny podane wartości x2. 

    Myślę, że jest tam hallotron, układ otrzymuje zasilanie +15V BRW-YEL i generuje falę na pinach BRW-GREY 

    Pin BRW to masa. 

    Jak podłączyć generator? 

    Sytuacja przypomina tę opisaną w innym DTR toshiby o ścieżce decyzyjnej went. jed. wew z tym, że tam są fluktuacje 0-12v a u mnie 0-8V... 


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :